måndag 6 oktober 2008

sovmorgon och diskmaskins-kärlek

Det känns så bra att veckans första dag börjar med en lång sovmorgon eftersom lektionen jag skulle haft var inställd.

Det kanske inte är lika trevligt att komma in i ett kök som b.l.a innehåller oser av gamla matrester och öl samt en touch av bananflugor över hela rummet.

Jag kan inte riktigt med ord beskriva min kärlek till våran diskmaskin.
Den gör allt jobb åt en, shopp shopp så är allt rent och fint igen.

Jag kan dessutom avslöja att listan från gårdagens inlägg med fynd som jag och Gabrielle hittat i vår kyl, idag kan fyllas på med 2 saker:
  • Potatismos (med ludna, gröna prickar på sig)
  • Smulpaj (med inslag av grå/gröna kanter, inte ok!
Nu vankas det ett varv med både dammsugaren och moppen i takt till Run dmc.
IT'S LIKE THAT, AND THAT'S THE WAY IT IS, HUH!

Inga kommentarer: