lördag 11 oktober 2008

grannjävlar och hiphop

Åh jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Just nu vill jag bara lägga mig ner, gråta och sova.
Två av mina grannar klagade på min fest ikväll vilket känns helt sjukt pinsamt.
Det började med att grannen snett över oss kom ut på sin balkong strax efter 22 och skrek att vi var tvugna att stänga av musiken NUUUU och att hon skulle ringa polisen NUU.. fick liksom inte en syl i vädret att försvara oss... hon skrek något om att vi alltid har fest här också... blabla.. Alltså saken är ju den att hon inte kan ha speciellt mycket till liv om hon nu ska gnälla på grannarna runt 22 en LÖRDAG och hota med att ringa polisen bara sådär. Jag lovar på hedersord att mina kompisar inte är speciellt högljudda. Sen runt 00 så kom grannen under och plingade på och undrade om vi inte bara kunde dämpa oss lite. självklart gjorde vi det. Jag fattar ju så mkt mer att man ringer på och försöker diskutera saken. tanthelvete!

Jonas, världens fullaste emoBea, linnea och matilda drog nyss.. känns sjukt ensam. jag ska ta och göra ordning ett par mackor sen ska jag gå och skeda med mina nya skor. min nya kärlek.

Och föresten Gabrielle.. jag tror det var någon som råkade deletea ditt band på guitar hero, hoppas det inte gör något :)

nu blir det macka och sova, godnatt och tack för en sjukt bra fest gott folk!

Inga kommentarer: