onsdag 15 oktober 2008

Påsar & sånt

Klockan börjar närma sig tio och jag åker longboard i vardagsrummet.

Bra skit.

Något som också är bra är Mogwai - kids will be skeletons.

En annan sak som är bra är påsar.
Man kan slänga en massa äckliga saker i en påse för att sedan kasta bort påsen, på någon annan.
Påsar är snygga ibland också. Dom påsarna samlar man under sängen eller i garderoben.
Det fanns också ett tv-program som gick när man var liten och tanig, det programmet hette trasdockorna.
Där fanns det en figur som gick runt och slackade och pratade riktigt segt och långsamt.
Han hette Påsen. Han var rätt cool.

Om jag hade en kamera så skulle jag tagit en bild på min och Sandras soffa som jag pimpade lite extra imorse.

Men det har jag inte.

Så istället lägger jag in en bild på en bra påse:

1 kommentar:

Anonym sa...

Kids will be skeletons var den låt som fick mig att älska Mogwai!