fredag 10 oktober 2008

bakisfredag

Sådär ja, nu har Nils och jag någorlunda vaknat till liv igen.
Igår kom det ändå en hel del folk hit, vilket var skoj. Under tiden då Nils, Bea och jag ägnade all vår uppmärksamhet på guitar hero tittade Camilla och hennes vän Charlott (rätta mig om jag har fel) förbi. Sen kom även en vän till dem och även Mark och hans kompis.

Det slutade dock med att även Bea bangade Maskinen på pustervik så jag och Nils gick tillslut dit själva.
Det första jag minns när jag kom dit och gick till baren och beställde vin var att en tjej verkligen glodde på mig.. Efter ett tag kom hon fram och sa något i stil med "Är det inte du som är fashion på helgon?" "vi har snackat.. du känner väl andreas?" Jag måste erkänna att hela situationen kändes ganska skum och att jag inte riktigt minns vad jag sa till henne. Hoppas hon inte tog illa upp.

Bara det att Maskinen drar iväg på Sverigeturné är faktiskt lite komiskt tycker jag. De har väl ändå bara två låtar. Folket som var där kändes väldigt fjortis av någon konstig anledning.. som jag sa till Bea "såna killar som har stannat lite i utvecklingen sen högstadiet".
Men det var helt klart en bra kväll som slutade i digistivekexätande framför datorn och fyllebloggande, det kan ju bara inte bli bättre!

Tidigare i veckan började jag med ett nytt projekt, det projektets mål är att jag ska töja upp mina öron till 20mm. Jag kan ju redan nu säga att det inte alls är så skönt som jag minns när jag töjde från 1,6 till 16 mm. Men vad gör man inte för att hålla projektet igång..
I helgen beställde jag även ett par skor från USA, igår såg jag att de ska ha annlänt till Sverige så jag hoppas innerligt att de ska komma hem till mig idag, för då skulle jag verkligen bli världens lyckligaste.

Ikväll har Olle pratat om att i alla fall jag och Bea ska dyka upp på hans punkklubb på Henriksberg, vi lär ju inte ha så mycket annat för oss så det blir nog där ni hittar oss ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni dissade -.-