onsdag 8 oktober 2008

Solig höstdag

Av någon konstig anledning dök det i måndags kväll upp en varningsruta här på bloggen som varnade för att vi gjort ett brott mot användningsvillkoren här på sidan, jag förstår fortfarande ingenting av den händelsen.

Jag måste bara säga att jag är kär i hösten, i alla fall när det är väder som idag. Sol, sol och åter sol! man bara går och höstmyser deluxe. Man får ha härligt stora halsdukar på sig och ibland åker vantarna fram då hösten gör sig påmind med den ibland lite kalla men ytterst friska och härliga luften. Jag bara älskar det!

Just nu sitter jag och Gabrielle vid köksbordet med varsin dator och tallrik mat. Detta skulle nog bli en jätterolig bild!

Efter att jag vart i skolan under förmiddagen åkte jag lite färja med Bea. Då kände jag verkligen att det ändå finns ett hopp för mitt fotograferande igen. Efter att ha vart i en stor kreativ fotosvacka sen vi började skolan så ser jag ljust på våra kommande uppgifter i blocket; Berättande.

Nu har jag käkat upp min crazygoda hamburgare.
Snart blir det att dra till videobutiken och jobba fram till 22 ikväll. Jag hoppas att det kommit någon bra film sen sist jag jobbade så jag har någonting att ödsla min "välbetalda" tid på.
Och medans jag jobbar ikväll så lämnar Gabrielle mig i lite drygt en vecka här i Göteborg för att hänga i Sundsvall, det är okej, fast ändå inte.

Imorgon är det MASKINEN på Pustervik med förfest här hemma först. Gissa om jag är peppad! Kom förbi vid 18-19 så bjuder jag på popcorn! :D

Inga kommentarer: