söndag 9 november 2008

Söndagsångest

Ni säger, att det bloggas för lite. Jag svarar, "jag bloggar bara när jag är bakis". Idag är en sådan dag. En söndag.
Anledningen till att jag bara bloggar när jag är bakis är av den enkla förklaringen att jag skriver bäst när jag har ångest.

Eftersom min glada motvikt Sandra inte är särskilt aktiv på tangenterna i denna blogg så resulterar detta tyvärr i en mycket bitter och "livet suger jag vill dö"-blogg.
För att med all möjlighet försöka undvika detta så ska jag berätta lite om hur helgen har varit.
Den har varit den har varit den har varit den har varit den har varit den har varit den har varit den har varit och den har varit den har varit och den har varit.

Inatt vaknade jag av magsmärtor från helvetet, en spya var oundviklig.

Igår hade vi kannan-förfest. Mys-kannan-förfest. Med en massa värmeljus, doftljus och med Belle & sebastian i bakgrunden. Mys-förfest eller inte, man blir full av förfester. Fulla människor som myser är duktiga på att planera kommande event:
Den 22 november bjuder jag och Sandra in till Mustaschfest. Det betyder, att alla ska ha mustascher på sig, lite snett, lite fult, lite fint, lite här och där. Mustasch är ett måste.

Nu tycker jag att folk ska vakna till liv. Ingen har uppdaterat sin staus på facebook på flera timmar, vad är grejjen!?

Inga kommentarer: