lördag 15 november 2008

okej, det var på tok för länge sedan jag förgyllde denna blogg med ett av mina inlägg, så nu är det väl mer eller mindre dags tycker jag.
idag är det lördag, en sån småtråkig-det-händer-inget-speciellt dag. så jag hoppas att kvällen bjuder på någonting bra.
jag åkte in till stan tidigare idag och ångrade mig ganska rejält när jag stod där, mitt inne i nordstan mellan idoluppträdanden, barnvagnsparader och alldeles för mycket folk., det var inte okej någonstans. men jag fick i alla fall tag i min limpistol och "pappersskärare" så jag är nöjd för tillfället.

just nu springer jag mellan köket och mitt rum, dvs, fiskpinnarna i stekpannan och bloggen. jag håller på att färga håret samtidigt också, hejdå utväxten. tur att jag nästan är bra på att göra flera saker samtidigt.

igår hade jag ikeadejt med btrizzle också. det var trevligt förutom att de håller på att bygga om på bäckebol. jag hittade inte riktigt de kanel/choklad-doftande ljusen jag var ute efter. fick nöja mig med vaniljglassdoft istället :)


och på tal om ingenting sådär så känner jag mig ärligt talat lite i behov av ett ragg..
SÅ om det skulle vara någon som känner någon kanske skäggig, allmänt cool kille som skulle kunna stå ut med att umgås med en pärlplattsläggande rewdis, lägg in ett gott ord för mig vettja!

nu ska jag ta och äta mina fiskpinnar jag råkade bränna i stekpannan.

Inga kommentarer: