lördag 22 november 2008

Man-google

Mina planer igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. I veckor har jag försökt samla mod till att ta min dator till Macforum för att lämna in den. Mina lister har börjat släppa så nu är den tom tejpad! Så igår jag samlade mig, tog datorn under armen och åkte in till stan..
Det hela resulterade med att jag fick åka hem igen MED datorn.. Jag menar.. Jag trodde verkligen jag skulle bli av med den i någon vecka.. Hur skulle det gå.. En datalös Sandry? Jag hade redan börjat planera alla saker jag skulle kunna göra. Trist för mig att jag istället kommer få lämna in den om ett par veckor.

Igårkväll när jag skulle sova fixade jag ihop en playlist med Tgr lou som jag hade tänkt somna till. Det slutade med att jag vaknar strax efter 07 av att musiken fortfarande är på. Jag hade satt listan på repeat, okej, inte bara listan utan en låt. Albino Apparel har nu spelats 123 ggr sen igår. Lyckat!

Jag och Bea kom fram till en sak nu på morgonen. Eftersom det är så sjukt svårt att förstå killar och deras signaler.. Varför finns inte man-google?

Man skriver in en fråga.. som.. "Varför gör dom såhäääääär??!?!?"
och man-google bara "Joooo därför att......"

Skulle vara hur praktiskt som helst!


Ikväll är det den efterlängtade MUSTASCHFESTEN, pepp på det!
Hoppas det dyker upp trevligt och bra folk!

Inga kommentarer: