måndag 24 november 2008

Fikapepp

Att kliva upp i morse kl 07 kändes inte bra någonstans. Jag ställde mig i duschen för att vakna till liv. Där stannade jag i ungefär 30 min. Det finns ju faktiskt inget skönare än att börja dagen med en varm dusch, det jobbiga börjar ju när man ska försöka ta sig därifrån.

Jag var i skolan till lunch för att sen möta upp Alex på stan. Vi hade våra planer och styrde siktet mot espresso house där vi beställde in veckans kaloribomb - stor varm choklad med grädde OCH marshmallows. Det var världens godaste! Vi kom fram till att detta ska hållas som en veckotradition. Dricka gott, snacka och spana killar. Kan det bli bättre?

Jag jobbade ikväll, det var antagligen världens tråkigaste, men som tur hade även denna kväll ett avslut. Nu ska jag bara leta reda på mitt lypsyl, sen ska jag faktiskt ta och sova.
Godnatt!

Inga kommentarer: