söndag 23 november 2008

Jag kunde inte beskrivt gårdagen bättre:
Så. Jävla. Bra. Fest.

När jag gick till ICA idag på förmiddagen kände jag mig tvungen att städa upp ölburkarna som låg på gården och skräpande, duktig tjej. Sen märkte jag att folk tagit ner ett par reklambuntar från vår våning, ner på gården, det är inte okej!
Cykeln som ligger ovanpå Kaptensgatans hållplats vet jag inte om några av oss är skyldiga till men jag skrattade gott åt det när jag gick förbi. Snopet för ägaren om inte annat.

Ikväll hade vi traditionellt bakis/pizza/spel/öl/cola-häng på Kellys. Veckans höjdpunkt även om man inte är bakis. Det var jag, Alex, Nils, Kristin, Tony, Linn och Malin som hängde där idag.
Jag känner att jag verklige imponerade mig själv med mina hårdrockskillz0r när jag gissade rätt på Slayer, samt plockade placebo och dess sångare Brian Molko. Go me!

Nu borde jag verkligen ta och sova. Imorgon är det tidig skola och efter det ska jag och Alex till Waynes coffee för en lunchkaffe. Spana in den där skäggiga killen, hihi.
Godnatt!

Inga kommentarer: